roosinzambia.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hoihoi allemaal,

Welkom op mijn reisblog!

Dit is dé plaats om op de hoogte te blijven van al mijn avonturen en ervaringen tijdens mijn reis in Zambia Ik ga hier vier weken lang vrijwilligerswerk doen op een basisschool. Vanaf nu kunnen jullie hier regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mij en de reis die ik ga maken vind je inhet profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Dan kun je je aanmelden voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie jullie graag terug op mijn reisblog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter, zo kunnen we een beetje contact houden!

Leuk dat jullie met me meereizen!

Groetjes,

Roos

Reacties

Reacties

Jetty

Leuk Roos, we reizen met je mee!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active