roosinzambia.reismee.nl

Terug in Nederland

Hoii allemaal,

Ik heb deze keer een wat minder leuk verhaal :( Vanwege de nieuwe covid variant ben ik twee weken eerder naar huis gegaan om ervoor te zorgen dat ik niet vast zou komen te zitten in Zambia. In Europa gooien ze op het moment alle grenzen dicht voor Afrikaanse landen. Zambia staat nog niet op de lijst maar landen er omheen wel, dus het was verstandig om tijdig terug naar huis te gaan. Ik baal er wel heel erg van dat m’n avontuur al zo vroeg heeft moeten eindigen en dat ik nog geen 2 weken heb kunnen spenderen met m’n kindjes.

Nu ben ik weer in het stomme Nederland waar het koud is en de mensen heel onvriendelijk zijn vergeleken met Zambia. In Zambia is er overal muziek, wordt er gedanst en begroet iedereen je hartelijk. Hier in Nederland krijg je in een winkel net een ‘Hallo’ en dat is het.

Maar gelukkig kan ik mijn vrienden en familie weer zien dus dat is wel leuk! En hopelijk kan ik zodra corona weer een beetje verminderd meteen terug naar Afrika om mijn reis af te maken :)

Groetjess!

Reacties

Reacties

Liz

Oh sweetie it’s so unfair. I’m so sorry this had to happen to you!
Also I am so proud of you for making such a mature, responsible decision to come back and go into quarantine. If only more people were as mature and responsible as you are!

I am sure this was only the first of many more adventures just waiting for you. ❤️❤️❤️ Can’t wait to see you lovie!

Sara Hennessey

Oh Roos!! I cannot even begin to find words to express my relief & joy that we will see you soon. Liz said it perfectly - I am also so proud of your decisions for yourself and safety. I can imagine that your passion for adventure has just begun! May you enjoy many many in your future. I can't wait to hear first-hand (face to face) stories about THIS one!!!

Tina Brouwer

Oh lieverd, wat jammer dat je al weer naar huis moest. Je avontuur was nog maar net begonnen!
We zijn wel blij dat je weer veilig terug bent. Kus van ons beiden!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active